Thursday, April 16, 2009

Sayang

Hi Sayang....aku terlena hanya beberapa jam sahaja..sekarang jam menunjukkan 3.05 am dimana inginku sambung semula penulisanku..harap2 mata ku tidak terpejam sampai subuh..aku sudah berhutang dengannya berkali2 dan bermacam2 alasan telah ku beri tetapi alasan yang benar..aku mengerti si dia sedang menunggu sambungan nya..insyaallah sekarang aku masih segar dan mata ku mampu terbuka luas dan dalam keadaan mood yang baik...Wahai sayang apa pun jua ku tulis nanti adalah bingkisan ikhlas dari hatiku.Suasana malam yang sunyi sepi bertemankan bunyi cengkerik membangkitkan lagi semangatku untuk menulis..ku tahu sekarang si dia sedang nyenyak tidur dan aku benar2 mengharapkan batuk yang menimpa dirinya di malam hari sembuh sepenuhnya..inginku tanggung deritanya dan inginku rasa bagaimana susahnya diri melawan dengan penuh sabar..Setiap kali ku mendengar suaranya diselangi dengan batuk terusku gelisah dan sedikit kerisauan menghantui diriku tetapi ku tahu semua ini adalah dari allah untuk menguji hambanya erti kesabaran yang tinggi.Berdoalah agar kesihatan kita bersama berada di tahap yang terbaik.Amin.

No comments: