Sunday, April 5, 2009

thankss

akhirnya slps 2 bln KS kembali menyerikan blog.. lega rasanya dpt membaca bingkisan hatinya.. terasa seakan berakhir sebuah penderitaan.. thanks sayang.. sian KS.. terpaksa post entry kali ni dlm masa yg suntuk n tergesa2.. bila terlihat perkataan yg sedikit tersalah ejaan n ayat yg terpaksa ku ulangi membacanya agar lbh phm ku tahu KS telah memaksa dirinya utk menghasilkan entry kali ni dlm masa yg singkat.. sian KS... but terima kasih ku ucapkan utk berakhirnya sebuah penantian yg ku kira agak panjang.

Hi sayang,
2 bulan lamanya..kemana dia pergi..tak kan nak publish tu pun mengambil masa 2 bulan..kalo mcm ni rugi la syarikat jual buku,,pembaca semua sakit jiwa kerana tertunggu tunggu..isk2 teruk la dier tu..dah la lambat post ayat tunggang langgang n ejaan pun salah plak tu..x patut2.....macam2 alasan dia bagi..pas ni tanak dah amik dia jd partner untuk kedai tebu kami..
Apa2 pun aku aku betul2 memohon maaf di atas kelewatan dan ketunggang langgangan ayat2 ku..buat jer la yang penting itu adalah coretan dari hatiku...dan aku tidak akan membuat kan sayangku tertunggu2 lg..kalaulah kata2 mu dan rajukmu ini kau paksakan seawal dulu,mgkn sudah lama sambungan nya ku publishkan dan kusiapkan sepenuhnya...jgn risau ya..insyaallah aku tidak akan mengulanginya lg dan akan sentiasa menjadi penulis yang ikhlas,on time,istiqamah dan terus berjuang hingga ke titisan pena yang terakhir..hehe..Trima kasih diatas teguran mu....ok bye bye
P/S: kat bawah tu ada la skit saya tambah,tanak create br..takut abis kertas...

No comments: